Wspólny cel – najwyższa jakość
Duńska marka ID® z którą współpracujemy od początku jej działalności w Polsce, doskonale wpasowuje się w ten koncept. Stawia na najwyższą jakość, odpowiedzialność i spójność produktu z wizerunkiem firmy. Od ponad 30 lat produkuje odzież korporacyjną spełniając najbardziej surowe normy jakościowe, uzyskując przy tym liczne certyfikaty i członkostwa. W swoim portfolio posiada oznaczenia dla produktów najwyższej jakości, począwszy od produktów ekologicznych min. EU Ecolabel, przez STANDARD 100 by OEKO-TEX®, Annex 4, product class 2, do Recycled, annex 6, product class 1. Klient może być pewien, że odzież wyprodukowana przez ID® wolna jest od substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, nie zawiera pestycydów ani metali ciężkich. Zastosowano w niej przyjazne dla środowiska barwniki, a odpady zostały przetworzone w sposób odpowiedzialny. W związku z recyklingiem materiał wykorzystany do produkcji odzieży poddany został specjalnym procedurom testowym.
Odpowiedzialność
Jednym z głównych filarów firmy ID® jest dbałość o środowisko. Proces produkcji opiera się na zrównoważonym rozwoju z naciskiem na efektywność energetyczną, wsparcie nowych technologii oraz świadomy wybór produktów i surowców najwyższej jakości. Równie ważne dla ID® są warunki pracy, przestrzeganie w nich norm społecznych i etycznych, a także stawianie na rozwój pracowników. Skupienie się na odpowiedzialności za społeczność którą tworzy ID® nie ogranicza się wyłącznie do Danii, ale ma również zasięg międzynarodowy. Niezależnie od granic, tożsamość dla firmy jest wspólnym dobrem. Kluczowa jest transparentność i zewnętrzna komunikacja dotycząca podejmowanych działań w obszarach ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i żywotności produktu. Firma stawia na współpracę z producentami wyznającymi podobne zasady – w szczególności kwestie ochrony środowiska i wywierania na niego jak najmniejszego wpływu w przemyśle tekstylnym. Opracowała również szereg procedur i metod, które mają za zadanie go chronić i podnosić świadomość producentów, dostawców i konsumentów.
Ponadczasowość
Odzież korporacyjną ID® cechuje przede wszystkim ponadczasowy, klasyczny design udoskonalany od 1983 roku. Najwyższa jakość idzie w parze z klasyką, przez co wzrasta żywotność produktu. Poza walorami estetycznymi i jakościowymi, firma stawia na komfort, wygodę i bezpieczeństwo. Bardzo ważne jest poczucie wspólnoty spójne z wizerunkiem firmy – zarówno od strony społeczności którą tworzą pracownicy ID®, jak i samych produktów. Pozycjonując się na rynku ze względu na jakość i ponadczasowość, ogranicza ryzyko związane z przemijającą modą i zmieniającymi się trendami.
Odzież symbolem wspólnoty
Firmie ID® przyświeca cel, by jakość była wspólnym mianownikiem łączącym zawody niezależnie od funkcji czy stanowiska. Marka stworzyła innowacyjny katalog „1000 jobs” w którym zaprezentowano odzież korporacyjną przedstawiając sylwetki pracowników ID®. To wyjątkowy projekt ukazujący różnorodność pasji, zainteresowań i zawodów który łączy jedno – odzież najwyższej jakości. Zaprojektowana zgodnie z przeznaczeniem dla prezentowanego zawodu, w pełni funkcjonalna i komfortowa. Niezależnie czy jest to klinika, ogród, gastronomia, przemysł czy stowarzyszenie – wszyscy są jednością społeczności ID® bez względu na wykształcenie czy status. Wszystkich łączy jakość, solidność, bezpieczeństwo i odpowiedzialność – spójne z wizerunkiem i polityką firmy którą wspólnie tworzą.
Słowo klucz – ludzie
Każdą firmę tworzą ludzie, którzy razem pracują na jej sukces niezależnie od stanowiska. Filarem ID® i Sema Print są pracownicy z długoletnim stażem, dzięki którym powstaje wspólna historia obu firm. Zbudowana jest na wieloletnim doświadczeniu, zrealizowanych projektach i relacjach międzyludzkich. Możliwość pracy w tym samym zespole przez kolejne lata, daje ogromne poczucie komfortu i możliwości, a także usprawnia proces decyzyjny i oszczędza czas.
ID® powtarza od lat, że „Nie liczą się słowa ale czyny i to – jak wygląda współpraca z klientami – nie tylko gdy jest dobrze, ale również gdy pojawiają się problemy”. Otwartość, bezpośredniość, rozumienie biznesu, konkretne i realne działania – to clou wspólnego sukcesu.
Firma wyznaje również zasadę „Nie da się rozdzielić tego kim jesteś od tego jak prowadzisz firmę. Wartości które przyświecają Ci w życiu prywatnym mają znaczenie w tym jak prowadzisz swój biznes”
Ludzi tworzących nasze firmy, cechuje uczciwość, otwartość, zaangażowanie i doskonała komunikacja zbudowana na przestrzeni wielu lat. Są one zgodne i spójne z zasadami jakie przyświecają nam w życiu prywatnym i przełożenie ich na pracę w zespole – jest wartością dodaną.
Przepis na sukces
Nasza współpraca z firmą ID® zbudowana jest na filarach które w każdym biznesie są gwarantem sukcesu. Opiera się jest na wzajemnym zaufaniu, profesjonalizmie, uczciwości i otwartości. Wspólne wizje rozwoju firmy, partnerstwo i stabilizacja finansowa pozwalają nam na kroczenie w tym samym kierunku. Konsekwencja i praca z jasno określnym celem idealnie podsumowuje motto jakie przyświeca ID®, cytując Thomasa (….)
„Naszą ambicją nie jest być gigantem znanym z tego że jesteśmy najwięksi na rynku. Naszą ambicją jest być znanym z tego że oferujemy najwyższą jakość”.
Stawiając przede wszystkim na jakość – we współpracy, relacjach czy sięgając po produkt – wybór zawsze będzie tym właściwym.