Duńska marka ID stawia na zrównoważony rozwój

Jednym z kluczowych filarów sukcesu każdej firmy jest doskonała współpraca. Odbywa się ona na każdym poziomie - od relacji biznesowych w systemie b2b do tych wewnątrzfirmowych. Ogromnie cenimy sobie kompetencje, budowanie długofalowych relacji opartych na partnerstwie, wzajemnym zaufaniu i drodze do wspólnego celu. Wybieramy partnerów biznesowych bardzo odpowiedzialnie, mając przede wszystkim na względzie doskonałą współpracę, doświadczenie  i w efekcie spełnienie oczekiwań klientów.

Wspólny cel – najwyższa jakość

Duńska marka ID® z którą współpracujemy od początku jej działalności w Polsce,  doskonale wpasowuje się w ten koncept. Stawia na najwyższą jakość, odpowiedzialność  i spójność produktu z wizerunkiem firmy. Od ponad 30 lat produkuje odzież korporacyjną spełniając najbardziej surowe  normy jakościowe, uzyskując przy tym liczne certyfikaty i członkostwa. W swoim portfolio posiada oznaczenia dla produktów najwyższej jakości, począwszy od produktów ekologicznych min. EU Ecolabel, przez STANDARD 100 by OEKO-TEX®, Annex 4, product class 2,  do  Recycled, annex 6, product class 1.  Klient może być pewien, że odzież wyprodukowana przez ID® wolna jest od substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, nie zawiera pestycydów ani  metali ciężkich. Zastosowano w niej przyjazne dla środowiska barwniki,  a odpady zostały przetworzone w sposób  odpowiedzialny. W związku z recyklingiem materiał wykorzystany do produkcji odzieży  poddany został  specjalnym procedurom testowym. 

Odpowiedzialność 

Jednym z głównych filarów firmy ID® jest dbałość o środowisko. Proces produkcji opiera się na zrównoważonym rozwoju z naciskiem na efektywność energetyczną, wsparcie nowych technologii  oraz świadomy wybór produktów i surowców najwyższej jakości. Równie ważne dla ID® są warunki pracy, przestrzeganie w nich norm społecznych i etycznych, a także stawianie na rozwój pracowników.  Skupienie się na odpowiedzialności za społeczność którą tworzy ID® nie ogranicza się wyłącznie do Danii, ale ma również zasięg międzynarodowy. Niezależnie od granic, tożsamość dla firmy jest wspólnym dobrem. Kluczowa jest  transparentność i zewnętrzna komunikacja dotycząca podejmowanych działań w obszarach ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i żywotności produktu.  Firma stawia na współpracę z producentami wyznającymi podobne  zasady – w szczególności kwestie ochrony środowiska i wywierania  na niego jak najmniejszego wpływu w przemyśle tekstylnym. Opracowała również szereg procedur i metod, które mają za zadanie go chronić i podnosić świadomość producentów, dostawców i konsumentów.

Ponadczasowość

Odzież korporacyjną   ID® cechuje przede wszystkim  ponadczasowy, klasyczny design udoskonalany od 1983 roku. Najwyższa jakość idzie w parze z klasyką,  przez co wzrasta żywotność produktu. Poza walorami estetycznymi i jakościowymi, firma stawia na komfort, wygodę i bezpieczeństwo. Bardzo ważne jest poczucie wspólnoty spójne z wizerunkiem firmy – zarówno od strony społeczności  którą tworzą pracownicy ID®,  jak i  samych produktów.  Pozycjonując się na rynku ze względu na jakość i ponadczasowość, ogranicza ryzyko związane z przemijającą modą i zmieniającymi się trendami. 

Odzież symbolem wspólnoty

Firmie ID® przyświeca cel,  by jakość była wspólnym mianownikiem łączącym zawody niezależnie od funkcji czy stanowiska. Marka stworzyła innowacyjny katalog „1000 jobs” w którym zaprezentowano odzież korporacyjną przedstawiając sylwetki pracowników ID®. To wyjątkowy projekt ukazujący różnorodność pasji, zainteresowań i zawodów który łączy jedno – odzież najwyższej jakości. Zaprojektowana zgodnie z przeznaczeniem dla prezentowanego zawodu, w pełni funkcjonalna i komfortowa.  Niezależnie czy jest to klinika, ogród, gastronomia, przemysł czy stowarzyszenie – wszyscy są jednością  społeczności ID® bez względu na  wykształcenie czy status. Wszystkich łączy jakość, solidność, bezpieczeństwo i odpowiedzialność – spójne z wizerunkiem i polityką firmy którą wspólnie tworzą.

Słowo klucz – ludzie

Każdą firmę tworzą ludzie, którzy  razem pracują na jej sukces niezależnie od stanowiska. Filarem ID® i Sema Print są pracownicy z długoletnim stażem, dzięki którym powstaje wspólna  historia obu firm. Zbudowana jest  na wieloletnim doświadczeniu,  zrealizowanych projektach i relacjach międzyludzkich. Możliwość pracy w tym samym zespole przez kolejne lata, daje ogromne poczucie komfortu i możliwości, a także usprawnia proces decyzyjny i oszczędza czas. 

ID® powtarza od lat, że „Nie liczą się słowa ale czyny i to – jak wygląda współpraca z klientami – nie tylko gdy jest dobrze, ale również gdy pojawiają się  problemy”. Otwartość, bezpośredniość, rozumienie biznesu, konkretne i realne działania –  to clou wspólnego sukcesu. 

Firma wyznaje również zasadę Nie da się rozdzielić tego kim jesteś od tego jak prowadzisz firmę. Wartości które przyświecają Ci w życiu prywatnym mają znaczenie w tym jak prowadzisz swój biznes”

Ludzi tworzących nasze firmy,  cechuje  uczciwość, otwartość, zaangażowanie i doskonała komunikacja zbudowana na przestrzeni wielu lat. Są one zgodne i spójne z zasadami jakie przyświecają nam  w życiu prywatnym i  przełożenie ich na pracę w zespole – jest wartością dodaną.

Przepis na sukces

Nasza współpraca z firmą ID® zbudowana jest na filarach które w każdym biznesie są gwarantem sukcesu.  Opiera się jest na wzajemnym zaufaniu, profesjonalizmie, uczciwości i otwartości. Wspólne wizje rozwoju firmy, partnerstwo i stabilizacja finansowa pozwalają nam na kroczenie w tym samym kierunku.  Konsekwencja i praca z jasno określnym celem   idealnie podsumowuje motto jakie przyświeca ID®, cytując Thomasa (….) 

Naszą ambicją nie jest  być gigantem  znanym z tego że jesteśmy najwięksi na rynku. Naszą ambicją jest być znanym z tego że  oferujemy najwyższą jakość”. 

Stawiając przede wszystkim na jakość –  we współpracy, relacjach czy sięgając po produkt – wybór  zawsze będzie tym właściwym.

Zobacz więcej

Data
Kategoria
Temat
Kategoria
Kategoria 0
Temat
Fundacja „Chce się żyć” została powołana w celu wspierania osób wymagających szczególnej opieki i pomocy - zwłaszcza osób zmagających się z chorobą nowotworową (i innymi chorobami) oraz trudnościami życiowymi. Ważnie miejsce w jej działalności zajmuje propagowanie i wspieranie działań prowadzących do kształtowania postawy tolerancji - w tym przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na płeć, orientację seksualną, chorobę, niepełnosprawność, status ekonomiczny oraz wiek. Podejmuje również aktywne działania, mające na celu promocję z zakresu zdrowia i profilaktyki zdrowotnej. Realizuje także projekty zmierzające do wzrostu świadomości społecznej na temat chorób nowotworowych, a także wspiera i upowszechniania kulturę fizyczną oraz jej walory zdrowotne poprzez popularyzację różnych form aktywności ruchowej.
Kategoria
Kategoria 1
Temat
Jednym z naszych długoletnich partnerów jest  firma Nimbus, duńska marka z dziedzictwem  głęboko zakorzenionym w brukowanych uliczkach stolicy Danii – Kopenhagi.  Od początku swojej działalności marka stawia na jakość, doceniając potencjał odzieży profilowanej. Ponadczasowy, minimalistyczny design który jest jej wizytówką -  pozwala na ograniczenie  ryzyka związanego ze zmieniającymi się trendami. 
Kategoria
Kategoria 2
Temat
Jednym z kluczowych filarów sukcesu każdej firmy jest doskonała współpraca. Odbywa się ona na każdym poziomie - od relacji biznesowych w systemie b2b do tych wewnątrzfirmowych. Ogromnie cenimy sobie kompetencje, budowanie długofalowych relacji opartych na partnerstwie, wzajemnym zaufaniu i drodze do wspólnego celu. Wybieramy partnerów biznesowych bardzo odpowiedzialnie, mając przede wszystkim na względzie doskonałą współpracę, doświadczenie  i w efekcie spełnienie oczekiwań klientów.

napisz do nas, a chętnie Pomożemy Twojej firmie!

Ubierz swoich pracowników w odzież z Twoją kolorystyką i logo, w której będą czuć się wygodnie i w pełni komfortowo, a Twoja marka zyska tym samym świetną reklamę.

Zleć nam produkcję i zdobienie odzieży, dzięki której z łatwością możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, zaangażowanie pracowników i poczucie ich przynależności do grupy.

jak wygląda proces kontaktu?

1
2
3
4
wyślij zapytanie
Wypełnij formularz kontaktowy i wyślij do nas swoje zapytanie. Odpowiadamy na Twoje zgłoszenie jeszcze tego samego dnia.
Rozmowa ze specjalistą semaprint
Podczas rozmowy przedstawisz nam swój projekt, a my zaproponujemy Ci możliwe rozwiązania i pomożemy w podjęciu decyzji. Doradzamy kompleksowo, jak najefektywniej zrealizować Twoją wizję pod specyfikę Twojej firmy, budżetu i efektu, którego oczekujesz.
wycena w 24h
W ciągu 24 godzin od zakończenia rozmowy wyślemy Ci naszą wycenę. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę skrojoną pod Twoje oczekiwania i wizję.
realizujemy twoje zamówienie
Rozpoczynamy produkcję Twojego zamówienia!
wyślij zapytanie
Wypełnij formularz kontaktowy i wyślij do nas swoje zapytanie. Odpowiadamy na Twoje zgłoszenie jeszcze tego samego dnia.
1
Rozmowa ze specjalistą semaprint
Podczas rozmowy przedstawisz nam swój projekt, a my zaproponujemy Ci możliwe rozwiązania i pomożemy w podjęciu decyzji. Doradzamy kompleksowo, jak najefektywniej zrealizować Twoją wizję pod specyfikę Twojej firmy, budżetu i efektu, którego oczekujesz.
2
wycena w 24h
W ciągu 24 godzin od zakończenia rozmowy wyślemy Ci naszą wycenę. Przygotujemy spersonalizowaną ofertę skrojoną pod Twoje oczekiwania i wizję.
3
realizujemy twoje zamówienie
Rozpoczynamy produkcję Twojego zamówienia!
4
preloader