Klient: szwedzka firma “GENERATION”
Branża: medyczna rozszerzająca portfolio o branżę sportową
Zlecenie: specjalistyczna odzież dla zawodników sztuk walki
Usługa: Custom made production (produkcja od postaw dla klienta)
Metoda: sublimacja
Rozpoczynając zlecenie wysłaliśmy klientowi próbki materiałów, aby mógł zapoznać się z przedstawioną ofertą. Po ich otrzymaniu, okazało się że zaproponowane tkaniny są zbyt cienkie i mogą nie spełnić swojej roli.
Klient wysłał nam próbki materiałów w jakości jakiej oczekiwał dla swoich produktów – bazując na odzieży innych producentów. Doprecyzowaliśmy wspólnie, jakiego rodzaju materiału szuka i w jaki sposób odzież będzie eksploatowana. Miała być bardzo wytrzymała, odporna na działanie siły zewnętrznej (ze względu na charakter sportu) oraz doskonałej jakości – zdecydowanie wyższej niż przeciętna odzież sportowa .Dzięki temu mogliśmy bardzo precyzyjnie dobrać dla niego odpowiedni asortyment.
Wspólnie z działem produkcji, na postawie przesłanych próbek dobraliśmy odpowiedni materiał i wykonaliśmy próbki metodą sublimacji wykorzystywaną z powodzeniem w zdobieniu odzieży sportowej. Sprawdzaliśmy również jak na materiale będzie “pracował” kolor i wzory. Odzież została zaprojektowana i odszyta wg wzorów jakie chciał klient, szycia uwzględniały charakter odzieży i to jak będzie ona wykorzystywana.
Przygotowaliśmy projekty według wytycznych i wysłaliśmy zleceniodawcy do akceptacji. Po zapoznaniu się z wykonanymi prototypami i upewnieniu się że produkt w pełni spełnia wszystkie wymogi, klient podjął decyzję o dalszych działaniach. Projekty zostały finalnie zaakceptowane i rozpoczęliśmy produkcję.Zrealizowane zlecenie było produkcją na zamówienie w systemie “Custom made production” czyli “od pomysłu do produkcji”. Stworzyliśmy markę zgodnie z unikalnymi specyfikacjami podanymi przez klienta i dostosowanymi do indywidualnych wymagań. Dobraliśmy materiał, stworzyliśmy projekt, wizualizację, wybraliśmy metodę produkcji, grafikę i finalnie szycie. Na każdym etapie zlecenia byliśmy w stałym kontakcie z klientem, reagując na bieżąco i w razie potrzeby proponując rozwiązania bazujące na doświadczeniu. Produkt był wymagający, dla specyficznego rodzaju sportu, musiał spełniać wysokie wymagania: odpowiednio wytrzymały materiał, mocne szycia, funkcjonalność i estetykę.